En vecka kvar...

Vill först och främst be om ursäkt för den dåliga upptaderingen men nu är ia lila fall sista provet avklarad och har bara en liten fjuttig franskaläxa kvar så nu blir det bloggning på hög nivå! Hoppas jag kan hålla det jag lovar...
 
I helgen har jag tagit lugnt och gjort sånt jag vill. Alla behöver såna dagar ibland. Men har som exempel julbakat, julpysslat, byggt en super snygg snögubbe och handlat julgran. Nu är det bara en vecka kvar till jul och det känns sjukt konstigt vad fort det gått. Har förövrigt även bara två vanliga dagar kvar i skolan eftersom på tisdag blir det museum och julmarknad och på torsdag är det städdag! Tror man står ut!
 

Kommentarer

Här kan du skriva nåt fint:

Ditt namn:
Kom ihåg

E-postadress: (Bara jag som ser...)

Har du en blogg?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0