Snö?

Längtar efter snön. Nu har vi kommit in i en period, även kallad November, när allting är grått, trist och kallt men ingen snö. Då tycker man att det ändå kan börja snart så att man kan börja åka skidor och pulka och sånt kul!
 
Idag fick vi tillbaka so-testet om Europas länder, huvudstäder, hav mm. (imorgon är det Afrika). Fick mig en glad överraskning att jag hade fått alla rätt! FIck en "Loop" (choklad) av läraren, Haha! Nämen kände mig ganska stolt.
Nu sitter jag nyduschad framför datorn och tänker att jag nog ska gå och lägga mig snart. Det är en dag imorgon också! 

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström

snööö :D
Önskar dig en fortsatt finfin måndagskväll :D

[ och snälla, svara i min blogg. Jag kan inte se svaren annars...:( ]

2012-11-19 @ 21:18:38
URL: http://mooollys.se

Här kan du skriva nåt fint:

Ditt namn:
Kom ihåg

E-postadress: (Bara jag som ser...)

Har du en blogg?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0